Během dvouletého projektu DUO, na kterém se podílela vždy dvě gymnázia a jedna kooperující univerzita z Česka, Slovenska a Litvy, vytvářelo celkem 12 učitelů digitální učební materiály a aktivity pro online výuku, a to jak pro asynchronní použití (každý žák trénuje nezávisle na ostatních, například doma), tak pro použití synchronní (žáci společně soutěží a řeší online aktivity na mobilním telefonu nebo počítači ve stejný okamžik, např. během výuky ve škole při opakování nějakého maturitního tématu, gramatiky nebo při procvičování poslechu, čtení s porozuměním nebo vytváření vlastních nahrávek či psaných materiálů).
V kooperaci všech projektových partnerů vzniklo přes 500 různorodých, zajímavých, nápaditých a netradičních digitálních aktivit, které jsou zpřístupněné pro širokou veřejnost kdekoli na světě. Vyučující z gymnázií ze všech tří zúčastněných zemí své aktivity vyzkoušeli během dvouletého projektu v rámci své vlastní pedagogické praxe ve svých třídách - toto praktické vyzkoušení a odborný dozor univerzitních vyučujících zajišťuje, že si každý zájemce o procvičování německého jazyka vybere odpovídající aktivitu podle:
Za českou stranu jsme na vytváření digitálních učebních aktivit úzce spolupracovali s Univerzitou J.E.Purkyně a Gymnáziem Mikulov, kterým děkujeme za jejich rady, tipy a vynikající spolupráci. Doufáme, že se vytvořené a zpřístupněné aktivity budou líbit a pomohou spoustě zájemců, kteří se učí jazyk, popř. i učitelům, kteří mohou jakoukoliv aktivitu použít v rámci své vlastní výuky.
Koordinátorem celého projektu byla Univerzita Cyrila a Metoděje v Trnavě.
Za naše gymnázium se na vytvoření přes 90 online aktivit podíleli: Mgr. Radek Rybář, Mgr. Jan Ešner.
Projektová webová stránka s informacemi o projektu a všemi pěti sty digitálními aktivitami.